Ky është United i vërtetë !

dardanmiftari | Sunday, January 08, 2012 | 1 Komente

Me rezultat 2-3 ka përfunduar supersfida e kësaj fundjave e zhvilluar në Ettihad Stadium e cila ishte në kuadër të FA Cup, ku Manchester United ka mposhtur vendasit e Manchester Cityt.
Ishte ky rasti ideal për Djajtë që të hakmerren pas atij turpi prej 6-1 më herët gjatë sezonit në Ligën Premier.

Ndeshjen më mirë e filloi Manchester City, që dominoi duke tentuar ta shpërthejë mbrojtjen e ngjeshur të Djajve të Kuq.

Sidoqoftë, ishte një harkim preciz nga Antonio Valencia ai që bëri që Wayne Rooney (10’) të realizonte bukur me kokë për 1-0 dhe gëzimin e madh në Ettihad Stadium.

Vetëm dy minuta pas golit të parë, përjashtohet nga loja mbrojtësi kryesor i Cityt, Vincent Kompany, pasi gjyqtari e vlerësoi startin e tij si tepër të ashpër. Sidoqoftë, sipas nesh këtu nuk ekzistoi ndërhyrje për karton të kuq, pasi Kompany pastër ia ka marrë topin Nanit.

Sidoqoftë, United më pas fillon dominimin e vërtetë. Një tollovi në zonë më së miri e shfrytëzoi Danny Welbeck që bukur me volej realizoi për 2-0 (30’).

Ishte Wayne Rooney ai që përfundoi takimin në minutën e 39-të, kur realizoi për 3-0 dhe rezultatin e pjesës së parë.

Në pjesën e dytë me një lojtar më pak Manchester City tentoi të kthehej në takim.

Fillimisht Aleksandar Kolarov shënoi për 3-1 dhe më pas edhe Sergio Aguero shënoi (64’) në një pjesë të dytë të dominuar nga vendasit, por këta të fundit dështuan të marrin një barazim për një ndeshje kthyese në Old Trafford.

Me këtë fitore me rezultat 3-2, Manchester United kualifikohet në 1/16 e finales së FA Cup.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

1 comment:

  1. cfare titulli,more cunak nuk e paske pare ndeshjen,
    per 80 min ka luajtur me 1 lojtare me shume dhe arrin te pesoje 2 gola

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...