Messi: Topi i Artë nuk ishte befasi

dardanmiftari | Friday, January 13, 2012 | 0 Komente

Futbollisti më i mirë në planet, Lionel Messi, i ka marrë pak kohë vetes për ta lavduar veten, duke thënë se për të nuk ishte befasi e madhe që e fitoi sivjet Topin e Artë.
“Sigurisht, nuk ishte befasi ashtu sikurse që e fitova vitin e kaluar. Unë e kam ditur se kam pasur gjasa të mira ta fitoj Topin e Artë dhe isha shumë i relaksuar”.

“Unë jam shumë i kënaqur dhe krenar me fitoren, ashtu sikurse që e fitova dy herë më parë. Kjo është hera e tretë që e fitova dhe unë jam përsëri mjaft i emocionuar. Topi i Artë është trofe prestigjioz dhe të gjithë lojtarët duan ta fitojnë atë”, ka thënë Messi për France Football.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...