Nuk e kuptoj Balotellin

dardanmiftari | Thursday, January 05, 2012 | 0 Komente

Menaxheri i Manchester Cityt, Roberto Mancini, ka thënë se Mario Balotelli është njeri i mirë, por se nuk mund ta kuptojë dot qëndrimin e tij prej futbollisti.
“Unë i kam thënë: “Gjithmonë ti Mario, sepse kudo që ka telashe, ti je i përfshirë. Ai tha: “Zotëri, nuk është gabimi im”. Unë i thashë: “Jo, mendoj se është gabimi im” dhe ai mu përgjigj: “Jo, nuk është gabimi yt, por isha në gjumë kur më ndodhi”.

“Ai është njeri i çuditshëm. Një njeri i mirë, i sjellshëm, por nuk e kuptoj. Ndjej se kam nevoj për përkthyes të veçantë për të”, theksoi Mancini në vazhdën e spekulimeve për fanellën kontraverse ‘Why Always Me’ të zbuluar nga sulmuesi gjatë fitores historike prej 6-1 ndaj Manchester United këtë sezon.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...