“Barcelona, short më të lehtë se Reali”

dardanmiftari | Saturday, March 17, 2012 | 0 Komente

Lionel Messi dhe Cristiano Ronaldo Legjenda e Real Madridit, Amancio Amaro, beson se Barcelona ka një short më të lehtë se sa Los Blancos, pasi beson se katalanasit i kanë punët më mirë që shmangën Bayernin e Munichut.

“Real Madridi nuk ka luajtur keq në Ligën e Kampionëve. Ata e kanë një kundërshtar të lehtë në çerekfinale”.

“Sidoqoftë, mendimi im është se Barcelona ka dukshëm short më të lehtë se Reali për fazat tjera. Shikoni, Bayerni është ekip i mrekullueshëm dhe Barcelona ka fat që e ka shmangur. Unë do të kisha preferuar një gjysmëfinale Barcelona-Bayern. Besoj se është më vështirë të mposhtet Bayerni se sa Barcelona”, është shprehur Amancio.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...