Blanc i hapur për Chelsean

dardanmiftari | Tuesday, April 17, 2012 | 0 Komente

Trajneri i Francës, Laurent Blanc, nuk e ka përjashtuar një marrje nën drejtim të Chelseat pasi kontrata e tij me skuadrën kombëtare të skadojë gjatë verës.
Ish-trajneri i Bordeaux ka deklaruar se është krejtësisht i fokusuar në Kampionatin Evropian që zhvillohet këtë verë, por ka thënë se ai është i hapur për largim për një pozitë më të sigurt.

“Synimi im është të vazhdoj me skuadrën e Francës. Nuk e kam ndryshuar mendjen. Por situata është se kontrata ime ende nuk është vazhduar. Dhe unë nuk jam tip që trokas në derë. Nëse është e qartë, është e qatë”, ka thënë Blanc për Le Parisien.

Përveç Chelseat, francezi është lidhur edhe me marrjen në drejtim të Interit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...