Cesc: Barca ishte zgjidhje e qëlluar

dardanmiftari | Wednesday, April 18, 2012 | 0 Komente

Ish-kapiteni i Arsenalit, Cesc Fabregas, është i ngazëllyer me vendimin për t’u rikthyer në shtëpi te Barcelona, nga ku u largua si 10-vjeçar në vitin 1997.
Fabregas, i cili iu bashkua Barcelonës verën e kaluar në një marrëveshje e cila raportohet se ka arritur shifrën e 40 milionë funteve, thotë se në Nou Camp ai po e jeton ëndrrën.

“Është më mirë se që kam pritur dhe kam luajtur shumë më shumë se që kam pritur”.

“Erdha këtu të mësoj, të bëhem lojtar dhe person më i mirë dhe po ashtu të përjetoj javë si kjo – Chelsea në gjysmëfinale të Ligës së Kampionëve, pastaj Real Madridin në një ndeshje në të cilën, nëse fitojmë, kthehemi në garën për titull, të pasuar sërish nga Chelsea”.

“Kjo e gjitha është diçka e re për mua. Bashkëlojtarët e mi janë mësuar më shumë, por për mua ta përjetoj këtë situatë është ëndërr. Kam mësuar shumë taktikisht. Tash e di pozitën time në fushë. Ndjehem më i pjekur si lojtar”, ka thënë Fabregas.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...