Mourinho: Jam trajner i madh

dardanmiftari | Saturday, April 14, 2012 | 0 Komente

Bosi i Real Madridit, Jose Mourinho, ka thumbuar edhe njëherë të gjithë ata që e urrejnë, pasi ka deklaruar në mënyrë tendencioze se ai mendon për vete se është trajner i madh, pas të arriturave që ka në karrierën e tij.

“Të flasësh për veten nuk është e lehtë, sepse gjithmonë është rreziku që njerëzit të mendojnë se jeni egoist”.

“Por, duke marrë parasysh se çfarë kam arritur, unë e konsideroj veten, në një mënyrë shumë pragmatike, të jem trajner i madh”.

“Unë e shoh veten në fazat finale të karrierës pas 20 vitesh. Unë do të përfundoj në maje në moshën 65 apo 70 vjeçare dhe të vazhdoj të jem krenar me karrierën time. Futbolli do të jetë pjesë e rëndësishme e jetës time deri në ditën që do të pensionohem, sepse më pas do të mbarojë gjithçka për mua. Unë nuk do të jem ai njeri që do të ndalojë tërësisht pjesëmarrjen në futboll, që ndalet përgjithmonë së luajturi futboll apo së drejtuari një skuadër, por do të jem ai që do të dështojë të jetojë në paqe edhe pas pensionimit”, ka deklaruar Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...