Raul do të largohet nga Evropa

dardanmiftari | Thursday, April 19, 2012 | 0 Komente

Raul ka zbuluar se ai do të largohet nga Schalke në fund të sezonit për t’iu bashkuar një klubi jo-evropian.
Skuadra gjermane i kishte ofruar spanjollit vazhdim njëvjeçar të kontratës, e cila skadon në fund të vitit dhe një reduktim të pagës nga shtatë në katër milionë, por 34-vjeçari ka marrë vendimin të mos qëndrojë në Konigsblauen.

“E kam marrë një vendim për të ardhmen time dhe nuk do të qëndroj te Schalke. Ky ka qenë një vendim shumë i vështirë. Do të doja ta falënderoj klubin, presidentin dhe menaxherin për durimin e tyre. Vendimi për largim është zgjidhja e duhur për mua”, ka thënë Raul në një konferencë shtypi.

“E ardhmja ime nuk qëndron në Evropë. Unë do të ulem me agjentin tim dhe do t’i diskutoj ofertat që kam pranuar. Më pas do të zbuloj ku do të shkoj. Do jetë një ligë më pak konkurruese”.

"Vendimi im është i bazuar në disa faktorë. Unë ende kam vetëbesim për të luajtur në një ligë të klasit, por nuk mund ta parashikoj të ardhmen. Faktori kyç është familja ime. Në Bundesliga ju nuk keni shumë kohë për familjen tuaj. Zgjidhja ime se në cilën ligë do të shkoj do të reflektojë dëshirën time për të kaluar më shumë kohë me familjen”, ka thënë ish-sulmuesi i Real Madridit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...