Ronaldo ka gola sa krejt Liverpooli

dardanmiftari | Friday, April 13, 2012 | 0 Komente

Statistikat impresionuese të Cristiano Ronaldos, mund të maten me një klub të tërë. Portugezi deri më tani shënoi 40 gola, një më shumë se Leo Messi, pas (hat-trick-ut) që e shënoi në derbin lokal kundër Atl. Madridit.

Sipas analizave të bëra i bie se Ronaldo ka shënuar më shumë se 52 skuadra nga 98 në total sa janë pjesëmarrës në top 5’ ligat evropiane.

Më i suksesshëm është se 12 skuadra spanjolle, 9 skuadra italiane ku poashtu janë zhvilluar 32 xhiro. Ka statistika më të mira se 9 skuadra angleze por atje janë zhvilluar 33 xhiro kurse sipas kësaj Ronaldo ka shënuar gola i vetmuar sa krejt skuadra e Liverpoolit.

Ka shënuar më shumë se 8 skuadra gjermane e Bundesliga ka zhvilluar 30 xhiro dhe më i mirë se plot 14 skuadra franceze ku është zhvilluar java e 31.

Ronaldo gjatë këtij edicioni shënoi 20 gola në udhëtim ndërsa vetëm Barcelona (30) dhe Rayo Vallecano (20) kanë shënuar më shumë gola se Ronaldo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...