United mbetet klubi më i pasur në botë

dardanmiftari | Thursday, April 19, 2012 | 0 Komente

Manchester United ka ruajtur epitetin e klubit më të pasur në botë, me vlerën e klubit që është ngritur për 20 për qind sipas revistës Forbes.
Sipas revistës Forbes, United tash vlen 2.24 miliardë pas përfitimeve rekorde si pasojë e arritjes deri në finale të Ligës së Kampionëve sezonin e kaluar.

Real Madridi është skuadra e dytë me 1.88 miliardë dollarë, një rritje 29 për qind, derisa kampioni i Evropës dhe Spanjës, Barcelona, është i treti me 1.31 miliardë dollarë, një rritje prej 34 për qind.

“Baza botërore e fansave të Manchester United që arrin në 330 milionë po ashtu ndihmon që ky të jetë ekipi më i vlefshëm në cilindo sport, 385 milionë dollarë më shumë se klubi amerikan i bejsbollit, New York Yankees, dhe ai i futbollit amerikan Dallas Cowboys”, shkruan Forbes.

Revista bën të ditur se sezonin e kaluar Manchester United ka mbledhur 192 milionë dollarë nga shitjet e të drejtave televizive, 22 për qind më shumë se sa sezonin e kaluar. Ata kanë marrë edhe 80 milionë dollarë nga UEFA për kualifikimin në finale të Ligës së Kampionëve sezonin e kaluar.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...