Walcott: Kam ndryshuar

dardanmiftari | Friday, April 13, 2012 | 0 Komente

Anësori i Arsenalit, Theo Walcott, thotë ai është plot vetëbesim pasi ka tejkaluar problemet me lëndimet të cilat kishin dëmtuar karrierën e tij.
“Tash jam 23-vjeçar dhe ende po piqem. Nuk kam frikë nga lëndimet. Disa vite më parë kam pasur lëndime në shpatull, probleme me gjurin dhe probleme me shpinën dhe isha unë duke mësuar anën e kundër të lojës”.

“Tash shkoj në lojë dhe kënaqem, duke mos u frikësuar nga asgjë. Menaxheri gjithmonë më thotë të mos kem frikë të bëj ndërhyrje. Jam një Theo Walcott krejtësisht ndryshe”.

“Ne po luajmë një futboll të shkëlqyeshëm dhe është mirë të jesh pjesë e kësaj dhe jo e tavolinës së mjekimit”, ka thënë Walcott.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...