Zarate: E dija se koha ime do të vijë

dardanmiftari | Monday, April 02, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi i huazuar te Interi, Mauro Zarate, është shprehur i kënaqur me paraqitjen e tij në fitoren prej 5-4 ndaj Genoas.
Argjentinasi startoi vetëm për herë të shtatë këtë sezon në Serie A, ndërsa shënoi golin e katërt të Nerazzurrëve.

“Ndjej vetëbesim që i jam kthyer vetes, gjë që më mungonte. Trajneri Andrea Stramaccioni ishte i rëndësishëm, me vetëm tri fjalë ma ndërroi mendjen”.

“Ndjehem mirë me rolin që mu caktua sot (e diel). Nga e majta mund të krijoj rast për të goditur, ndërsa nga e djathta më rrallë depërtoj në zonë”.

“Sot u ndjeva i gatshëm, e dija se koha ime do të vijë”, ka deklaruar Zarate për Inter Channel.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...