Conte: Kemi folur në fushë

dardanmiftari | Saturday, May 12, 2012 | 0 Komente

Trajneri i Juventusit, Antonio Conte, i ka thënë Milanit se Bianconerët i kanë thënë fjalët e tyre në fushë dhe jo në media gjatë këtij sezoni.

Zonja e Vjetër mposhti Rossonerët për të fituar titullin e 28-të zyrtar në Serie A, edhe drejtuesit e Milanit vazhdojnë të ankohen për golin e anuluar të Sully Muntarit ndaj Juves në shtator, si edhe për lëndimet e shumta që klubi ka shijuar këtë sezon.

“Mbaj mend edhe Allegrin kur tha në një konferencë shtypi se Milani do ta sigurojë ‘yllin’ e dytë në fanellë. Në atë moment mendova: ‘Dreqin, ata vërtet janë të bindur se mund ta fitojnë Scudetton”.

“Do të thosha se ajo çfarë ndodhi në fushë foli vetë. Ne fituam tetë nga nëntë ndeshjet e fundit, duke dëshmuar se kjo nuk na nxjerr neve nga rruga”.

“Gjithmonë kam thënë se skuadra më e mirë do të fitojë gjatë sezonit, ajo më e qëndrueshmja, më e organizuara dhe ajo e cila luan futboll më të mirë. Mendoj se Juventusi dëshmoi se ishte superior ndaj Milanit në këto aspekte”, ka thënë Conte për Sky Sport Italia.

Juve mund të bëhet skuadra e tretë në histori që kalon gjithë sezonin e Serie A i pamposhtur, nëse ata nxjerrin rezultat pozitiv ndaj Atalantas në ndeshjen e fundit të sezonit që zhvillohet nesër në Torino.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...