Evra: Viti më i vështirë në karrierën time

dardanmiftari | Thursday, May 17, 2012 | 0 Komente

Kapiteni i Manchester United, Patrice Evra, thotë se sezoni i kaluar ka qenë më i vështiri në karrierën e tij, si brenda ashtu edhe jashtë fushe.

“Ka pasur shumë momente të vështira. Para ndeshjes ndaj Manchester Cityt në tetor, babai im më telefonoi për të më treguar se kam humbur vëllain”.

“Asgjë tjetër nuk mund të jetë më e vështirë sa kjo para një ndeshje të madhe. Ishte rasti me Luis Suarez po ashtu”.

“E di se kjo nuk është mënyra se si një lojtar i Manchester United duhet të bisedojë kur ju nuk e fitoni ligën. Duket sikur po gjej një arsyetim. Por është e vërtetë. Nuk dua të gënjej njerëzit. Ky vit ka qenë shumë i vështirë”, ka thënë Evra.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...