“Goli i Henryt ishte vendimtar”

dardanmiftari | Tuesday, May 22, 2012 | 0 Komente

Portieri i Arsenalit, Wojciech Szczesny, ka lëvduar impakton pozitiv të legjendës së klubit londinez, Thierry Henry, gjatë momentit më kritik sezonal për Topçinjtë.

“Nëse po flasim për pikat kthyese të sezonit dhe duhet të komplimentoni një njeri, mendoj për Thierry Henryn. Kur ai erdhi këtu, ishte krejt ndryshe. Ishte pa çmim të kesh dikë në stërvitje, i cili ka bërë aq shumë për klubin dhe që një kohë ka qenë më i miri në botë”.

“Kur ai e shënoi golin e fitores ndaj Leeds, britma në stadium ishte më e fuqishme që kam dëgjuar ndonjëherë. Më pas ai shënoi golin e fitores ndaj Sunderlandit. Mendoj se ky gol ndryshoi sezonin tonë dhe arritëm në vendin e tretë”, ka thënë polaku.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...