Guardiola: Messi më i miri që kam parë ndonjëherë

dardanmiftari | Saturday, May 26, 2012 | 0 Komente

Trajneri në largim i Barcelonës, Pep Guardiola, ka deklaruar se sulmuesi Lionel Messi, është futbollisti më i mirë që ai ka parë ndonjëherë dhe ndoshta më i miri që do të shohë ndonjëherë në jetën e tij.

Argjentinasi shënoi golin e tij të 73-të sezonal ndaj Athletic Bilbaos në finalen e Kupës së Mbretit dhe triumfi i cili iu dedikua Pep Guardiolës, e ka lënë pa fjalë teknikun katalanas.

“Ishte nder që kam qenë trajner i një prej lojtarëve më të mirë që kam parë ndonjëherë dhe ndoshta një prej lojtarëve më të mirë që do të shoh ndonjëherë në jetën time. Messi më mësoi si të jem edhe më konkurrues. Ne do të fitonim trofe edhe pa Messin, por jo 14 nga 19 të mundshëm”, ka thënë Guardiola.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...