Klopp: Nuk do ta drejtoj Liverpoolin

dardanmiftari | Saturday, May 19, 2012 | 0 Komente

Bosi i Dortmundit, Jurgen Klopp, e ka distancuar veten nga spekulimet që e lidhin atë me një kalim te Liverpooli, pas shkarkimit të Kenny Dalglish.

The Reds janë në kërkim të një menaxheri të ri dhe ndër emrat e shumtë të lakuar nëpër media, ishte edhe emri i super strategut gjerman. Sidoqoftë, është pikërisht Klopp ai që ka përjashtuar një mundësi të tillë.

“Jam njoftuar për interesimin nga Anglia dhe është nder të jem i lidhur me klube të mëdha në Ligën Premier. Por, unë kam kontratë me Dorotmundin deri në vitin 2016 dhe nuk do të shkoj asku. Më pëlqen këtu dhe nuk e kam ndërmend të ndërroj klube”, ka theksuar Klopp.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...