Mertesacker: Unë e solla Podolskin te Arsenali

dardanmiftari | Thursday, May 10, 2012 | 0 Komente

Per Mertesacker thotë se ai kishte qenë faktor i rëndësishëm që Lukas Podolski t’i bashkohet Arsenalit.

“Unë kam folur me të disa herë dhe i kam dhënë një referencë të mirë këtij klubi. Ai do të kënaqet gjatë kohës së tij këtu. Disa gjëra janë ndryshe në Gjermani krahasuar me këtë klub, veçanërisht fusha këtu. Ju nuk keni shtypin, as tifozë këtu rrotull dhe mund të përqendroheni në stërvitje”.

“Këtu është shumë qetë dhe kjo është gjë e mirë, veçanërisht për të, pasi ai është shumë i famshëm në Gjermani dhe ka luajtur shumë mirë në disa turnetë e mëdha të fundit për ta”.

“Ai është shumë i popullarizuar dhe kjo ndonjëherë mund të jetë e rrezikshme pasi çdokush bën presion në të, por këtu ai mund të përqendrohet në veten dhe në skuadrën. Ky është një vend i mrekullueshëm për të për të zhvilluar paraqitjet e tij si futbollist dhe si person, siç kam bërë unë vitin e kaluar”, ka thënë Mertesacker.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...