Robben rinovon kontratën

dardanmiftari | Thursday, May 03, 2012 | 0 Komente

Bayerni i Munichut ka bërë të ditur se Arjen Robben ka nënshkruar një kontratë të re që do ta mbajë atë në Allianz Arena deri në verën e vitit 2015.

Kontrata e holandezit skadonte verën e vitit 2013 dhe pas shumë polemikave e grushtimeve me bashkëlojtarin e tij, Franck Ribery, Robben më në fund ka vendosur që të nënshkruajë rinovimin.

“Unë gjithmonë kam thënë se jam i lumtur te Bayerni. Për këtë arsye, më pëlqeu ideja që ta rinovoj kontratën më herët. Bayerni është sikur familje për mua. Dy prej fëmijëve të mi janë lindur në Munich dhe familja ime ndihet këtu sikur në shtëpi”

“Po ashtu, në sensin sportiv ky rinovim është vendim i drejtë për mua. Ne kemi ekip të mrekullueshëm dhe jam i sigurtë se ne do të kënaqemi me sezone tjera të mira në vijim”, është shprehur Robben në faqen zyrtare të klubit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...