Silva: Ndeshja ndaj QPR-së, më e rëndësishmja në karrierë

dardanmiftari | Sunday, May 13, 2012 | 0 Komente

Mesfushori i Manchester Cityt, David Silva, ka thënë se ndeshja vendimtare për titull që zhvillohet të dielën ndaj QPR-së është ndeshja më e rëndësishme në karrierën e tij dhe është në të njëjtin nivel me të sikurse finalja e botërorit.

“Për mua, së bashku me finalet që i kam luajtur me kombëtaren spanjolle, kjo është ndeshja më e rëndësishme në karrierë. Kurrë nuk e kam menduar se një ditë do të bëhem kampion i Anglisë”.

“Kjo ndeshje është skenari që ëndërron çdo futbollist. Të luash për titull në ndeshjen e fundit në shtëpi, para tifozëve të ekipit, është e mrekullueshme. Por, ne duhet të jemi në nivelin më të mirë për të tejkaluar rivalin që do të bëjë gjithçka për të na ndalur”, ka thënë Silva.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...