“United mbetet klubi më i mirë”

dardanmiftari | Friday, May 04, 2012 | 0 Komente

Ish-mesfushori i Manchester United, Roy Keane, beson se lufta për titull në Ligën Premier është ende larg fundit, përkundër fitoers së Manchester Cityt në derbi të hënën.

“Mendoj se të gjithë duhet të kujtohen se sa ndeshje e vështirë e pret Manchester Cityn te Newcastle. Ekziston skepticizëm te United, por nëse ata humbin titullin, atëherë kjo do të jetë për shkak të barazimit ndaj Evertonit. Ky barazim do të mbetet njollë në kujtimet e lojtarëve të United”.

“Unë kurrë nuk përjashtoj nga asnjë garë Unitedin. United është ende ekipi më i mirë, ka ende menaxherin më të mirë dhe tifozët më të mirë. Unë ende e dua Unitedin, pa marrë parasysh rezultatet”, është shprehur Keane.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...