Hazard: Chelsea ka projektin më të mirë

dardanmiftari | Monday, June 04, 2012 | 0 Komente

Klubi anglez Chelsea ka njoftuar se ka arritur marrëveshje me Lille për transferimin e Eden Hazard.

Belgu kishte arritur marrëveshje personale më herët, ndërsa të hënën iu nënshtrua ekzaminimeve mjekësore te kampioni i Evropës për klube.

21-vjeçari është kërkuar nga klube të shumta, mes tyre edhe Manchester City dhe Manchester United, por ai vendosi të kalojë në Stamford Bridge.

“E zgjodha Chelsean, sepse pata thënë se do të shkoj në Angli. Më pas, kisha kontakt me Man United, por Chelsea e ka projektin më të mirë”.

“Prioriteti im ishte të luaja dhe këtë mund ta bëj te Chelsea. Te Reali apo Barcelona është shumë më vështirë (të luash) në moshën 21-vjeçare”, ka thënë Hazard për RMC.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...