Silva: Iniesta më i miri në botë

dardanmiftari | Wednesday, June 27, 2012 | 0 Komente

David Silva thotë se ai e vlerëson bashkëkombësin e tij Andres Iniesta më shumë se sa dy lojtarët të cilët shihen si më të mirët në botë, Lionel Messi and Cristiano Ronaldo.

“Shtypi shpesh më pyet për Messi dhe Ronaldo dhe kush është më i mirë por një gjë për mua është e qartë. Për mua numër 1 është Andres Iniesta, pasi ai është bashkë-lojtari im për Spanjën dhe mund ta shoh çfarë ai është në gjendje të bëjë në fushë”.

“Andrea është magjik me topin dhe është një person i shkëlqyeshëm, një lojtar i madh për skuadrën. Nuk e njoh Ronaldon ose Messin personalisht, por Andres është një lojtar dhe karakter i madh”, ka thënë Silva.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...