Zeman: Te unë s’ka tiki-taka

dardanmiftari | Sunday, June 10, 2012 | 0 Komente

Trajneri i ri i Romës, Zdenek Zeman, ka thënë se futbolli tiki-taka nuk do të aplikohet nën drejtimin e tij te klubi romak, për shkak se është futboll i pa dobishëm.

Sikurse shumë të tjerë edhe Zeman është i mendimit që futbolli me posedim të topit është shumë i keq.

“Në futbollin tim unë tentoj të eliminoj gjëra të pa dobishme, kështu që për mua një pasim horizontal është i vdekur, vetëm dhënie e topit te kundërshtari. Ne duhet të bëjmë diçka që ka domethënie”.

“Është normale që të vish nga shkolla e Barcelonës dhe të jesh adhurues i posedimit. Unë jam më i shpejt, në sensin që nuk i jap kohë kundërshtarit për t’u përgatitur në mbrojtje. Është më vështirë të thyesh një mbrojtje kur mbyllet se sa kur është e pa përgatitur. Për mua edhe goditjet nga distanca janë të vdekura. Në futbollin tim, sulmuesi i merr topat”, ka thënë Zeman.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...