Prandelli: Shtatori, nuk ishte muaji i jonë

dardanmiftari | Wednesday, September 12, 2012 | 0 Komente

Cesare Prandelli beson se Italia duhet të përmirësohet në disa zona, pavarësisht se fitoi me rezultat 2-0 ndeshjen e dytë të kualifikimeve për Botërorin 2014 kundër Maltës.

“Ne ishim ca më të organizuar në pjesën e dytë, duke treguar një entuziazëm më të madh dhe duke krijuar më shumë hapësira”.

“Ne e dimë se shtatori nuk është muaji jonë më i mirë dhe ne nuk jemi shumë të mprehtë, por ne duhet të rizbulojmë entuziazmin, ritmin dhe stilin e lojës. Disa situata do të analizohen dhe ne do të mësojmë nga ta”.

“Insigne ia doli shumë mirë kur u fut dhe ne e shpërndamë lojën me inkuadrimin e tij, duke depërtuar më shumë në krahë”, ka thënë Prandelli.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...