Bale e ka përgjigjjen për Ronaldon !

Lina's | Monday, September 02, 2013 |

Dashuria për te arritur deri tek mbretërit e Realit, për Balen duke se ka qenë një ëndërr e madhe. Gjatë prezentimit është parë dashuria e madhe e tij për klubin, Bale shumë herë është kapur duke puthur fanellen e Realit.Transferi i ri i Real Madridit, Gareth Bale ka thënë se ai nuk do të ketë asnjë polemikë me Cristiano Ronaldon, duke thënë se ai është bossi te Los Blancos.

“Ronaldo është lojtari më i mirë në botë. Prezenca e tij mori një rol të madh në vendimin tim për këtë transferim. Unë do ndihem krenar që do luaj përkrahë tij”. “ Ronaldo është bossi i Madridit. Të shohim se çfarë thotë ai. Unë nuk kam nevojë ta ndihmojë Ronaldon që të bëhet lojtari më i mirë në botë”tha Bale. /Fish Media/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!