Mourinho i frustruar me Hazardin

Unknown | Saturday, November 09, 2013 | 0 Komente

Bosi i Chelseat, Jose Mourinho, ka pranuar se ai është plotësisht i pakënaqur me Hazardin dhe udhëtimin e tij të dielën e kaluar në Lille.

Hazard shkoi në Lille për t’i vizituar miqt dhe familjarët e tij, por Mourinho nuk i kishte dhënë leje për këtë dhe tani portugezi është tejet nervoz në anësorin.
“Kur keni dy ditë më vonë një ndeshje ju nuk largoheni nga shtëpia dhe nuk e ndërpreni pushimin derisa është ndonjë arsye e veçantë familjare”.
“Të shkosh t’i vizitosh miqt në një ndeshje nuk është arsye që të largohesh. Ai nuk më tregoi. Unë e kam mësuar këtë kur e pashë vet në televizor, kur filloi ajo ndeshje dhe ai bëri me duar në kamerë”.
“Ai shkoi në një vend tjetër që nuk është dashur ta bëj dhe më pas e humbi edhe pasaportën që do të thotë se nuk u kthye në kohë për stërvitje. Kjo ishte e papranueshme për mua”.
“Ai kërkoi falje dhe unë u pajtova me atë. Nuk kam dashur ta dënoj e as ndonjë gjë tjetër. Thjesht nuk më pëlqeu sepse kemi ndeshje të ngjeshura dhe duhet t’i fitojmë të gjitha”, ka thënë Mourinho. /Telegrafi/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...