Maradona: Messi të luajë më mirë se unë

dardanmiftari | Saturday, June 12, 2010 | 0 Komente

Lionel Messi dhe Diego Maradona Diego Maradona ka shprehur besimin e tij se Lionel Messi do të mund të shfaqë paraqitje të njëjtë sikur ai, apo të luajë edhe më mirë se ai, në mënyrë që të ndikojë në progresin e kombëtares.
“Do të kisha dëshirë ta shihja atë të ketë të njëjtin ndikim sikur unë në Botërorin e vitit 1986. Por, unë mendoj se prapa Lionel Messit është një ekip i tërë që duhet ta mbështesë atë dhe që do ta bëjë atë ‘qershi mbi tortë’”.
“Por, në ekipin e vitit ’86 dhe në atë që u arrit, nuk ishin ndikues vetëm sulmuesit edhe pse ata shënuan golat. Unë shpresoj dhe i dëshiroj Messit nga thellësia e zemrës një Botëror sa më të mirë dhe paraqitjen më të mirë të të gjitha kohërave. Messi e di mjaft mirë se ai mund të jetë vendimtar dhe se nuk ka hapësirë për gabime”, deklaroi Maradona për AFP.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...