Mancini: Do të fitojmë tituj

dardanmiftari | Sunday, August 01, 2010 | 0 Komente

Menaxheri i Manchester Cityt, Roberto Mancini, ka premtuar se do t’i japë fund ecurisë së ‘zezë’ të 35 viteve pa titull të klubit nga Eastlands.
“Unë do të fitoj një trofe. Unë nuk e di nëse do të jetë Liga Premier, Europa League apo FA Cup. Por, ne do të fitojmë diçka. Ky vit do ta ndryshojë historinë tonë”.
“Është me rëndësi që të gjithë të punojmë në të njëjtën mënyrë. Unë shpresoj se të gjithë lojtarët që do t’i sjelli në skuadër do të ndryshojnë mënyrën tonë të lojës. Unë dua të sjell një mentalitet fitues. Ju mund të fitoni një trofe vetëm nëse punoni shumë dhe nëse mendoni. Sepse nëse punoni dhe nuk mendoni, atëherë është e pamundur kur të luani një ndeshje të bëni punë të mirë”.
“Kurë unë shkova te Interi, ata nuk patën fituar titull për 15 vjet. Për një vit, ne ndryshuam mentalitetin tonë. Ne u bëmë ekip i fortë. Ne luajtëm në shtëpi dhe si mysafir me të njëjtin mentalitet. Kështu që, për një vit ju mund të ndryshoni. Por, nëse nuk mendoni në një mënyrë teknike, atëherë do të jetë e vështirë. Mentaliteti ynë duhet të jetë i tillë që të tentojmë të fitojmë çdo ndeshje në shtëpi dhe si mysafir dhe të tentojmë ta fitojmë kampionatin”, është shprehur Mancini për The Mirror.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...