Maradona i thotë Peles: Unë dhe Messi më të mirët!

dardanmiftari | Saturday, April 30, 2011 | 0 Komente

Legjenda argjentinase e futbollit, Diego Maradona, ka lëvduar Lionel Messin dhe ka deklaruar se më i miri mes tyre do të vendoset në fund të karrierës së sulmuesit të Barcelonës. ‘El pibe de oro’ nuk la pa ngacmuar as Pelen.
“Pika kyçe është se ne jemi dy argjentinas të cilët ishin në gjendje që ta pushtojnë futbollin evropian, kur shumë të tjerë nuk kanë mundur ta kalojnë as Rio de la Platan. Unë e dua Leon dhe sa herë e shoh në fushë kënaqem duke e shikuar. Dy argjentinas në maje, paramendoni se çfarë po mendon Pele”.
“Pse Maradona ose Messi? Ne të dy e bëmë atë. Unë dominova në karrierën time dhe Messi po e bën të njëjtën gjë. Vetëm në fund të historisë do të shohim kush ishte më i miri, nëse ishte Maradona apo Messi”, deklaroi Maradona.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...