Abidal nuk ka refuzuar kontratën e re

dardanmiftari | Tuesday, September 06, 2011 | 0 Komente

Mbrojtësi francez Eric Abidal mohon të ketë refuzuar ofertën për kontratë të re të Barcelonës.
Agjenti i Abidal, David Venditelli, thotë se klienti i tij do të ketë nevojë për më shumë kohë për të marrë një vendim rreth të ardhmes së tij.

“Lojtari nuk e ka refuzuar ofertën për marrëveshje të re. Ne duam ta studiojmë subjektin me qetësi dhe në fund të vitit mendoj se klubit do t’i jepet një përgjigje”, ka thënë Venditelli.

Edhe vetë lojtari ka folur rreth spekulimeve për një largim të tij.

“Unë jam në negociata me Barcelonën dhe çdo herë që ka bisedime, klubet e tjera tregojnë interesimin e tyre, por Barcelona është klubi im dhe unë flas vetëm me ta dhe shpresoj se ne do të arrijmë diçka”, ka thënë Abidal.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...