Ferguson mbron Mourinhon

dardanmiftari | Wednesday, September 07, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Manchester Unietd, Sir Alex Ferguson ka dalë në mbrojtje të kolegut të tij, Jose Mourinho.
Trajneri i Real Madridit pushtoi lajmet kryesore edhe një herë pasi ia futi gishtin në sy ndihmës-trajnerit të Barcelonës, Tito Villanova, në ndeshjen e dytë të Superkupës së Spanjës. Edhe pse portugezi u kritikua shumë, Ferguson nuk sheh gjë të keqe në sjelljet e tij.

“Nuk shoh diçka të gabuar në entuziazmin e tij. Kur isha më i ri edhe unë tregoja më shumë entuziazëm në stol, gjithmonë bëja gjeste dhe udhëhiqja. Është në natyrën e Mourinhos të jetë i trazuar”.

“Kur e kam parë Mourinhon të lëvizë poshtë e lart vijës anësore në Old Trafford kur drejtonte Porton, i thash vetes, ‘A e kam bërë edhe unë këtë’? Njerëzit e dallojnë entuziazmin. Fansat e kuptojnë se ai lufton për ta dhe për ekipin”, ka thënë Ferguson për
Corriere dello Sport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...