Alvarez: Mund ta fitojmë titullin

dardanmiftari | Friday, November 25, 2011 | 0 Komente

Mesfushori i Interit, Ricky Alvarez beson se zikaltrit kanë potencial për ta fituar titullin dhe për t’u kthyer nga fundi i tabelës në maje të saj.
“Unë u jam falënderues tifozëve për dashurinë. Ekzistojnë edhe shumë gjëra te unë që duhet të përmirësohen, por do t’i bëj krenarë tifozët, ky është një premtim”.

“Dua të fitoj shumë tituj me Interin. Dua ta fitoj Serie A dhe Ligën e Kampionëve me Interin. Ne po luajmë më mirë dhe mund të bëhemi edhe më të mirë. Ne duhet të luajmë edhe më mirë, por kemi flluar të gjejmë balancin dhe të luajmë futboll më të mirë. Ne po e kërkojmë Interin më të mirë. Ne jemi ende të uritur për sukses”, u shpreh Alvarez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...