Ranieri i ngazëllyer me Castaignos

dardanmiftari | Monday, November 28, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Claudio Ranieri ka shprehur një varg lëvdatash për Luc Castaignos i cili shënoi golin e fitores në takimin ndaj Sienës.
“Ai është një djalosh i mirë; kam qenë në krah të tij që kur kam ardhur këtu. Ai ka një të ardhme të ndritur para tij; unë po e mësoj për role të ndryshme në ekip. Ai është sulmues nga natyra, një sulmues i qendrës, por ai mund të luajë edhe në krahë”.

“Është koha për t’i vlerësuar gjërat ndeshje pas ndeshje. Unë kërkoj nga lojtarët të sakrifikojnë veten pasi ata nuk luajnë për Interin që të luajnë futbollin më të mirë; ata luajnë që Interi të luajë futbollin më të mirë”, ka thënë Ranieri.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...