Pepe: Ma sjellni Messin

dardanmiftari | Sunday, December 04, 2011 | 3 Komente

Për dallim nga futbollistët tjerë të cilët thonë se nuk mendojnë për El Clasicon, është një prej mbrojtësve elitar në botë Pepe ai që ka zhvendosur fokusin në sfidën e madhe që zhvillohet në Bernabeu.
“Ne po bëjmë punë të mirë. Ne po punojmë shumë, ne luajtëm ndeshje serioze ndaj Sportingut. Ishte fitore e vështirë në një vend të vështirë”.

“Para El Clasicos kemi një ndeshje me Ajaxin. Barcelona ka punuar shumë, ashtu sikurse dhe ne. Tani fituam një ndeshje tjetër. Duhet të respektojmë ndeshjen ndaj Ajaxit, por unë dua të ma sjellin Barcelonën sa më parë…dhe mos ta harroj edhe Lionel Messin. Kam hesape të pa sqaruara me të. Nuk do të luaj ashpër, por unë e di se edhe nëse topi më kalon, Messi as se si nuk do të më driblojë”, potencoi Pepe.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

3 comments:

  1. anuk e pave mesin a po lujti hehe e locka vogel mesi leje se ta hup topin po edhe busullen ta hup ani pepes kuku ska mbrojts ne bot ci mun me nal mesin

    ReplyDelete
  2. hahahahah shuj shuj se taa shuton edhe mesin bashk me top dytt bashk tu e kshyr ku met mesiii messiii ngoll hini bashk me top haha
    Real in the bestt

    ReplyDelete
  3. veq zoti ati kofshim fal mun me nal mrssin

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...