Ibra: Mund të punoj me Guardiolën përsëri

dardanmiftari | Saturday, February 18, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Zlatan Ibrahimovic, i cili ka kritikuar dhe fyer në të kaluarën trajnerin e Barcelonës, Pep Guardiola, ka thënë se ai mund të punojë përsëri me teknikun katalanas, por jo për momentin, në të ardhmen.

“Tani për tani, jo, unë nuk do të punoja me Guardiolën, sepse unë nuk ka përgjigje për atë që ka ndodhur. Por, çfarë mendoj për të nuk është asgjë personale dhe nuk do të thotë se ai është i keq si trajner, sepse kur votova, unë e kam votuar për trajnerin më të mirë”.

“Personi dhe trajneri, janë dy gjëra të ndryshme dhe si trajner ai është fantastik, ose përndryshe ai nuk do të fitonte gjithë ato trofe. Por, gjëja ime me të ishte në aspektin personal, kështu që kurrë mos thuani jo, sepse njerëzit thonë jo sot dhe ndoshta po në të ardhmen. Pyetja ime është: a do të punonte ai me mua?”, tha Ibra për Goal.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...