Ranieri i qetë pas fitores

dardanmiftari | Saturday, March 10, 2012 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Claudio Ranieri, ka ripërsëritur se ka përkrahjen e plotë të zyrtarëve të klubit nga Giuseppe Meazza, por shtoi se ai është më i qetë pas fitores ndaj Chievos në transfertë.

“Massimo Moratti ishte i kënaqur dhe na përgëzoi. Presidenti gjithmonë më ka dhënë përkrahjen e plotë dhe unë kam përkrahje të madhe nga ai. Unë jam i qetë dhe mendoj se presidenti është i qetë po ashtu. Unë po e bëj punën time”.

“Unë jam i kënaqur me lojtarët. Luajtëm vërtet mirë dhe merituam këtë fitore pas një muaji shumë të keq. Ky rezultat sigurisht se na jep besim dhe jam i sigurtë se San Siro do të jetë i mbushur plot ndaj Marseille. Synimi jonë janë çerekfinalet e Ligës së Kampionëve. Unë dua të falënderoj lojtarët, ata më në fund luajtën sikur Interi”, u shpreh Ranieri.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...