Rosicky vazhdon kontratën

dardanmiftari | Monday, March 12, 2012 | 0 Komente

Tomas Rosicky ka nënshkruan kontratë të re me Arsenalin.

Kontrata e mesfushorit çek skadonte në fund të këtij sezoni, por ai tash ia ka besuar edhe më tej të ardhmen e tij klubit londinez.

“Është nder i madh të nënshkruaj marrëveshje të re me Arsenalin, e dua klubin dhe jam krenar që e veshi fanellën e Arsenalit. Jam ndjerë si në shtëpi që kur kam arritur gjashtë vite më parë dhe nuk mund të jem më i lumtur që ia besoj të ardhmen time skuadrës”, ka thënë çeku për faqen zyrtare të klubit.

Rosicky ka qenë në një formë të shkëlqyeshme së fundi, duke ndihmuar Arsenalin të fitojë në tre derbit e fundit, ndaj Tottenhamit, Liverpoolit dhe Milanit.

Topçinjtë sonte presin në Emirates Stadium një rival tjetër të vështirë, Newcastle United.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...