Inzaghi: Jam gëzuar si një fëmijë

dardanmiftari | Monday, March 16, 2009 | 0 Komente

Filippo Inzaghi është i ngazëllyer me dygolëshin e tij në fitoren 5-1 të Milanit ndaj Sienës, dhe thotë se është ndjerë si fëmijë me golin e tij të 300-të në karrierë.
“Jam aq i lumtur sa një fëmijë në ditën e Krishtlindjeve, pasi po festoj një arritje që më bën të jem krenar. I falënderoj të gjithë bashkë-lojtarët e mi në secilin ekip që kam lutur. Titujt me klubin janë të rëndësishme, por edhe arritjet individuale bëjnë të ndjehesh më i veçantë”, ka thënë Inzaghi. Nga 300 golat në të gjitha garat, 110 prej të cilave me Milanin, Inzaghi kujton ata të finales së Ligës së Kampionëve kundër Liverpoolit në vitin 2007. “Golat më të veçantë ishin ata në Athinë në finalen e Ligës së Kampionëve kundër Liverpoolit. Ata janë të veçantë së bashku me golat në Kupën Botërore të Klubeve dhe Superkupën Evropiane të vitit 2007”, ka shtuar sulmuesi italian.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...