Mourinho: Pas Fergusonit mund ta udhëheq Unitedin

dardanmiftari | Sunday, March 08, 2009 | 0 Komente

Sipas mediave britanike, trajneri i Interit, Jose Mourinho, nuk e ka refuzuar mundësinë që gjatë karrierës së tij ta udhëheqë rivalin aktual në Ligën e Kampionëve, Manchester United.
“Nëse dëshironi të them se asnjëherë nuk do të jem trajneri i Manchester Unitedit, këtë nuk do ta them. Klubet e veçanta kanë nevojë për menaxherë të veçantë, kështu që teoretikisht unë do të kisha sukses në stolin e United, mirëpo askush nuk e di të ardhmen e futbollit”. “Mua më janë ofruar shumë punë të mëdha të cilat i kam refuzuar. Përfaqësuesja e Anglisë më dëshironte mua si trajner, dhe kjo është puna më e madhe në Angli. Prandaj mendoj se kur Sir Alex të pensionohet, ata (United) do të shqyrtojnë trajnerët më të mirë në botë, dhe unë jam në atë grup”, është cituar portugezi nga “News of the World”.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...