Capello: Anglia fitoi si ekip

dardanmiftari | Thursday, April 02, 2009 | 0 Komente

Menaxheri i Anglisë, Fabio Capello, është krenar me lojtarët e tij pas fitores së mbrëmshme kualifikuese për Kampionatin Botëror, Afrika e Jugut 2010, ndaj Ukrainës.
Ishte John Terry ai i cili u solli një fitore të vonshme Tre Luanëve kundër Ukrainës, për tu kujdesur që Anglia të nxjerrë kështu numrin maksimal të pikëve nga pesë ndeshjet e para.“Jam shumë i lumtur pasi fitorja e pestë është shumë e rëndësishme... 15 pikë. Jam i kënaqur me John Terryn. Por jam i kënaqur edhe me lojtarët tjerë, pasi ishte një ndeshje shumë e vështirë” ka thënë Capello.“Kemi qenë të përgatitur për këtë dhe kam folur me lojtarët para ndeshjes dhe thamë se lojtarët e Ukrainës do të ishin më të freskët se ne. Në pjesën e dytë vuajtëm për shkak të kësaj”.“Tash kemi dy muaj para ndeshjeve të ardhshme dhe shpresoj, në qershor, lojtarët të jenë më të shndritshëm, më të freskët se tash”.“Asnjëri nuk u dallua sonte. Të gjithë luajtën mirë. Luajtën si grup. Më pëlqen kjo dhe është shumë e rëndësishme. Mund të arrini sukses vetëm nëse luani si ekip”, ka shtuar italiani.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...