Perez: Më të mirët duhet të jenë te Reali

dardanmiftari | Thursday, May 14, 2009 | 0 Komente

Pretendenti kryesor për ta fituar presidencën e Real Madridit, Florentino Perez, ka deklaruar se trajneri i Milanit, Carlo Ancelotti, dhe superylli i Manchester Unitedit, Cristiano Ronaldo, janë në agjendën e tij, nëse ai i fiton zgjedhjet presidenciale të Los Merengues.
“Unë jam shumë i afërt me (zëvendëspresidentin e Milanit) Adriano Gallianin. Ai më thërret kur vjen në Spanjë dhe të njëjtën gjë e bëj unë kur shkoj në Itali. Zakonisht flasim me të për futbollin, mirëpo njëherë duhet të presim se çka do të ndodhë në zgjedhje”. “Cristiano Ronaldo është njëri nga lojtarët më të mirë në botë, ndërsa lojtarët më të mirë në botë duhet të luajnë për Real Madridin”, u ka thënë Perez gazetarëve të enjten, në ditën kur shpalli zyrtarisht kandidaturën e tij për president të Real Madridit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...