Balotelli: Nuk jam djalosh i keq

dardanmiftari | Tuesday, August 17, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i ri i Manchester Cityt, Mario Balotelli, ka thënë në prezantimin e tij në Eastlands se ai nuk është djalosh i keq.
“Nuk jam djalosh i keq. Unë jam vetëm një djal normal. Unë jam i lumtur që jam te Manchester City, për shkak të menaxherit dhe ambientit”.Problematiku i Interit, tani mbret i 'ManciniSter Cityt'...
“Më vjen keq që jam larguar na familja ime dhe miqtë në Itali, por jo për arsye profesionale. Mendoj se do të përshtatem në Ligën Premier, sepse mendoj që për një sulmues është ndoshta kampionati ideal në krahasim me Italinë, ku luhet futbolli taktik. Mendoj se do të përshtatem mjaft mirë në Ligën Premier”, u shpreh B45.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...