Vidic zgjidhet Lojtari i Vitit në radhët United

dardanmiftari | Monday, May 18, 2009 | 0 Komente

Mbrojtësi i Manchester United, Nemanja Vidic, është emëruar Lojtari i Vitit nga bashkëlojtarët e tij dhe nga fansat e klubit anglez.
Vidic i fitoi të dy mirënjohjet pas një sezoni në të cilin partneriteti i tij në mbrojtje me Rio Ferdinand ka luajtur një rol shumë të rëndësishëm që United të mbrojë titullin në Premier League.Mbrojtësi serb ka qenë i ngazëllyer me mirënjohjet e dhëna këtë sezon. “Është një mbrëmje e madhe për mua. Jam vërtet i befasuar që po e shijoj këtë. Në karrierë në të vërtetë kurrë nuk kam pasur shpërblime individuale”, ka thënë serbi.“Jam i nderuar veçanërisht kur i shoh lojtarët me të cilët luaj çdo ditë. Është e mrekullueshme ta marrësh këtë çmim. Jam shumë i lumtur. Faleminderit. Unë jam zhvilluar këtu si lojtar. Falënderoj lojtarët dhe stafin drejtues”, ka shtuar më tej Vidic.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...