Barcelona mposht Real Madridin

dardanmiftari | Sunday, April 11, 2010 | 0 Komente

Pedro dhe Messi duke iu gëzuar golit të dytë Barcelona ka treguar se pse është kampion i Spanjës, Evropës dhe Botës, pasi mposhti me rezultat 2-0 në Santiago Bernabeu rivalin e përjetshëm, Real Madridin, duke bërë një hap të madh drejt mbrojtjes së titullit.

Pjesa e parë

Ndeshja filloi në mënyrë të baraspeshuar me të dyja ekipet që patën rastet e veta. Reali fillimisht tentoi të shënojë me disa depërtime të shpejta të Ronaldos, por nuk arriti të konkretizojë. Marcelo po ashtu dy herë pati iniciativa në drejtim të golit të Victor Valdes, por njëri prej tyre u keqpërdor nga Xabi Alonso dhe tjetri u asistua gabimisht, kur braziliani pati mundësinë të godasë në drejtim të portës.

Barcelona patin rastin e parë më të mirë në ndeshje, me Messi që u faullua në zonën e rreptësisë, por me arbitrin kryesor Mejuto Gonzales që ngurroi të tregojë në pikën e bardhë (12’). Por, në minutën e 33-të të ndeshjes blaugranët bënë një aksion të shkëlqyeshëm, kur Xavi pasoi një top për lojtarin më të mirë në botë, Lionel Messi, që nuk fali nga afërsia.

Messi duke festuar golin e parë të ndeshjes
Pjesa e dytë

Duke mos pasur çfarë të humbasin, mbretërit e filluan më me intensitet pjesën e dytë të takimit, por Valdes arriti të mbrojë goditjet nga Marcelo (51’) dhe Ronaldo (55’).
Në anën tjetër blaugranët shfrytëzuan kundërsulmet për të shtuar epërsinë në 2-0 pas gati një ore lojë (59’). Një asistim i shkëlqyeshëm nga Sergio Busquets dërgoi topin te sulmuesi Pedro Rodriguez, i cili i gjendur ballë për ballë me portierin Iker Casillas u gjend më së miri.
Pedro dhe Messi duke iu gëzuar golit të dytëReali pati disa raste të mira më pas me anë të Gago (58’) dhe Rafael van der Vaart (59’), por që të dyja goditjet u ndaluan nga njëshi i Barcelonës.
Ronaldo goditi murin e gjallë gjatë një goditje e lirë jo larg golit (63’), ndërsa një tjetër goditje të lirë më vonë e dërgoi në duart e Valdes (65’). Portugezi po ashtu pati një rast të mirë shënimi gjatë një kundërsulmi, por goditja e tij u mbrojt edhe një herë nga Valdes (68’), që shumë shpejt më pas i mohoi një goditje edhe Gutit (69’).
Të fokusuar në sulm lojtarët e Realit harruan mbrojtjen, duke iu dhënë mysafirëve raste të kërcënojnë me kundërsulme. Messi pati një rast tjetër shënimi (71’), por u ndalua nga portieri Casillas. Argjentinasi më vonë (78’) pranoj një top tjetër të shkëlqyeshëm, por keqpërdori edhe këtë rast.
Ndeshja vazhdoi me disa aksione më të ngadalshme, por nuk solli asgjë shënim tjetër, përveç një goli të shënuar nga Raul, por të anuluar paraprakisht për shkak të prekjes me dorë (86’).
Me fitoren e sotme, Barcelona merr kreun e tabelës me tre pikë epërsi ndaj Real Madridit, dhe ka shansin më të mirë për të fituar kampionatin dhe për të mbrojtur titullin e kampionit të Spanjës.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...