Capello: Nuk jam çmendur, mund ta fitojmë KB

dardanmiftari | Wednesday, June 23, 2010 | 0 Komente

Menaxheri i Anglisë, Fabio Capello, ka nguluar këmbë se ekipi i tij do të arrijë të kualifikohet në fazën e dytë të Botërorit dhe madje mund ta fitojë atë.
“Nuk jam çmendur. Kur them se synimi im është finalja e Botërorit, atëherë është sepse unë kam një skuadër shumë të mirë. Nëse shënojmë fitore, atëherë nuk ka kush të na ndalë”.
“Ne luajtëm vërtetë mirë në kualifikime, por tani nuk jemi në një moment të mirë. Për momentin, ne jemi poshtë nivelit të cilin unë e njoh, të cilin ata e dinë dhe ne e dimë po ashtu. Definitivisht ne do ta mposhtim Slloveninë”, tha Capello në një nga deklaratat e tija më bindëse për shtypin në karrierën e tij.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...