Lagerback: Humbje e vështirë për t’u gëlltitur

dardanmiftari | Friday, June 18, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Nigerisë, Lars Lagerback, ka shfaqur zhgënjimin e tij, pasi skuadra e tij, lëshoi nga dora fitoren ndaj Greqisë.
“Është e vështirë. Ndoshta jam në këtë biznes më gjatë se ç’duhet. Jam tej mase i zhgënjyer me mungesën e komunikimit mes nesh dhe arbitrit. Nuk na është lejuar të flasim me ta dhe të na sqarojnë se pse u përjashtua Kaita”.
“Gjithë ajo që mund të bëj është të përgëzoj Greqinë, ata shënuan dy gola dhe ne vetëm një. Ne duhet të tejkalojmë këtë dhe të rifillojmë ditët në vazhdim. Përjashtimi ishte jashtëzakonisht i rëndësishëm. Nën këto kushte, jam i krenar se si luajtëm me një lojtar më pak. Topi duket se po lëviz çuditshëm, por është i njëjtë për të dyja ekipet, kështu që s’ka rëndësi”, deklaroi Lagerback.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...