Van Marwijk: Duhet të përmirësohemi

dardanmiftari | Sunday, June 27, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Holandës, Bert van Marwijk, i ka bërë thirrje skuadrës së tij që të përmirësohet, përndryshe mund të eliminohen nga Sllovakia.
“Pas ndeshjes ndaj Kamerunit, unë fola me skuadrën. Ne shpesh kemi pasur periudha të fjetura pas krijimit të epërsisë. Unë u kam thënë se këtë nuk duhet ta lejojmë. Nëse shikoni në atë që kemi bërë deri tani, ne kemi dhënë një përshtypje stabile në dy ndeshjet e para. Ne i kontrolluam ndeshjet, por kemi mundur të luajmë më mirë. Ndeshja e tretë ishte shumë e keqe, kemi mundur edhe të pësojmë humbje”.
“Lojtarët e mi e kuptojnë se me çfarë ndeshje kemi të bëjmë. Unë pres një grup shumë të motivuar të lojtarëve, gjithnjë ka hapësirë për t’u përmirësuar. Sllovakia është një ekip shumë i vështirë. Ata nuk kanë yje edhe pse disa prej lojtarëve i njoh nga kampionati holandez. Është ekip ndaj të cilit është vështirë të luash”.
“Rafael van der Vaart pati disa ngërçe, ndërsa ende nuk e dimë se a është i gatshëm, përkundër faktit se ka stërvitur. Sa për Arjen Robbenin, ai luajti 20 minuta ndaj Kamerunit dhe ishte në gjendje të mirë edhe pse më ka thënë se nuk ndjehet plotësisht i riaftësuar. Do të shohim nesër (të hënën) dhe të shohim se cili do të jetë vendimi”, ka thënë Van Marwijk.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...