Van Persie: Ka ardhur koha jonë

dardanmiftari | Sunday, June 27, 2010 | 0 Komente

Robin Van Persie ka thënë se ka ardhur koha që kombëtarja e Holandës ta fitojë Kampionatin Botëror, pas dështimeve të shumta, ndërsa ai beson se ky ekip i Holandës është më i miri në të cilin ka luajtur ndonjëherë.
“Pasi që po shkojmë përpara, ne mund të takohemi me ekipe vërtetë të mëdha, por jam mjaft optimist që mund të bëjmë diçka me këtë ekip. Ky ekip është më i miri në të cilin kam luajtur deri tani. Ne kemi pasur një ecuri të mrekullueshme të ndeshjeve dhe nëse shikoni në nivelin e stërvitjes, është e pabesueshme”.
“Niveli po rritet vazhdimisht çdo ditë. Ishte mirë kur ne erdhëm këtu, por tani është fantastike. Ky është rasti ynë më i mirë. Nëse shikoni në moshën e lojtarëve tanë seniorë, ata janë të gjithë 25 ose 26 vjeçarë. Pas katër vitesh ata do të jenë 30 vjeçarë dhe as kjo nuk është aq keq. Por, kjo është e ardhmja. Them se ky është momenti ynë, koha jonë”, deklaroi Van Persie.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...