Robben, futbollisti i vitit në Gjermani

dardanmiftari | Wednesday, July 14, 2010 | 0 Komente

Unioni i futbollistëve gjermanë (VDV), ka bërë të ditura çmimet për më të mirët e sezonit 2009-2010 në Kampionatin gjerman.
Anësori i Bayernit, Arjen Robben, e ka fituar çmimin e futbollistit më të mirë të vitit me 72.7 % të votave. Bashkëlojtari i tij te Bayerni, Bastian Schweinsteiger, zuri vendin e dytë me 6.2 % të votave, kurse Edin Dzeko i Wolfsburgut doli i treti me 4.9 për qind.
Një yll tjetër i Bayerint, Thomas Muller, e fitoi çmimin e futbollistit më të mirë të ri me 73.1 % të votave, duke e lënë prapa Marcus Reus të Borussia Munchengladbachut me 10.5 % të votave, ndërsa i treti me 3.6% u radhit Holger Badstuber i Bayernit.
Trajneri më i mirë i vitit në Gjermani u zgjodh Louis van Gaal i Bayernit, që fitoi me diferencë të ngushtë, pasi që me 38.8 % të votave e tejkaloi homologun e tij te Schalke, Felix Magath, që mori 38.3 %. Jurgen Klopp u radhit i treti me 8.6%.
VDV gjithashtu ka publikuar dhe formacionin më të mrië të sezonit, i cili konsiston nga: Manuel Neuer (Schalke), Philipp Lahm (Bayern Munich), Mats Hummels (Dortmund), Sami Hyypia (Leverkusen), Dennis Aogo (Hamburg), Robben, Schweinsteiger, Muller (Bayern Munich), Toni Kroos (Leverkusen), Dzeko (Wolfsburg), Stefan Kiessling (Leverkusen).
Paneli i votuesve përfshiu lojtarët nga top tre kampionatet e Gjermanisë, ashtu si ata nga kampionatet regjionale.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...